AK Parti Ürgüp İlçe Başkanlığı yeni tip korona virüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında toplantılarını telekonferans yöntemiyle yapıyor.
AK Parti Ürgüp İlçe Başkanı Oğuz Kahraman “ Yeni tip korona virüs önlemleri kapsamında gerekli tüm önlemlerimizi aldık. Hayat bir yandan devam ediyor, teşkilatlarımız olarak çalışmalarımıza hızlı bir şekilde devam ediyoruz. Tedbirler kapsamında teknolojinin tüm imkanlarını kullanarak Telekonferans yöntemi ile toplantılarımızı devam ettiriyoruz bugün ki toplantımıza il Başkanımız sayın Mustafa Rauf Yanar ’da katılarak bizleri onurlandırdı. Öte yandan tüm teşkilatlarımız ile Ana Kademe, Kadın Kolları ve Gençlik Kolları olarak öncelikle 65 Yaş üstü vatandaşlarımız olmak üzere bütün üyelerimizi arayarak onların sorunlarıyla hemhal oluyoruz. Sorunlarının çözülmesi konusunda elimizden geldiğince yardımcı oluyoruz. İnşallah kısa süre içerisinde bu virüs salgınından kurtuluruz. Devletimiz tüm imkanlarını vatandaşlarımıza seferber etmiş durumda. Korona virüs salgınında can ve başla çalışan öncelikle sağlık çalışanlarımız olmak üzere polislerimize, jandarmamıza, belediye çalışanlarımıza ve tüm görevli personellerimize teşekkür ederim.” Dedi.




Mustafapaşa’da seçimi Cumhur İttifakı kazandı
Mustafapaşa’da 2 bin seçmen sandık başında
Özgür Özel: “CHP’nin seçilmiş genel başkanıyım, beni seven yarın sandığa gitsin”
Ağıralioğlu, Mustafapaşa Beldesi’nde vatandaşla buluştu
Adalet Bakanı Akın Gürlek: “Terörsüz Türkiye süreci yakın zamanda TBMM gündemine gelecek”
CHP Genel Başkanı Özel’den Nevşehir’de altyapı ve turizm vurgusu
KKTC Başbakan Yardımcısı Ataoğlu: “Farklı ülkelere gitmek yerine kendi adamızı ziyaret edin”