Nevşehir İl Jandarma Komutanlığı unsurları tarafından 15 Aralık 2020 tarihinde Uyuşturucu Madde ile Mücadele Kapsamında; Nevşehir-Ürgüp İlçesinde A.T. ve M.M. isimli şahısların üzerinde yapılan aramada (0,65) gram metamfetamin ve (1) adet uyuşturucu madde kullanma aparatı ele geçirilmiş olup, Ürgüp Cumhuriyet Başsavcılığının talimatı ile şahıslar gözaltına alınarak adli tahkikata başlanılmıştır.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
NEVŞEHİR İL JANDARMA KOMUTANLIĞI



NTSO BAŞKAN ADAYI MUSTAFA ERTAŞ’TAN İLK PROJE: “NTSO AKADEMİ”
Nevşehir’de ocakta unutulan yemek paniğe neden oldu
Nevşehirli hayırseverden Gazze’de yemek dağıtımı
Nevşehir’de Küçükbaş Hayvancılığa Destek: 100 Damızlık Koç Dağıtıldı
Uçar’dan LGS Sonrası Gençlere Ülkü Ocağı Daveti
Nevşehir’de kırmızı ışık ihlali zincirleme kazaya neden oldu: 2 yaralı
Nevşehir’de çatı yangını korkuttu