Konya Ovası Projesi (KOP) Bölge Kalkınma İdaresi Başkanı Mahmut Sami Şahin, Nevşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran’ı ziyaret etti.
KOP Başkanı Mahmut Samı Şahin, beraberinde Başkan Yardımcısı Halil İbrahim Tongur ile birlikte Belediye Başkanı Dr. Mehmet Savran’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Başkan Savran’ı yeni görevinden dolayı tebrik ederek başarılar dileyen KOP Başkanı Şahin, KOP bölgesinde hayata geçirilen projeler ve idare tarafından yapılan desteklemeler hakkında bilgiler verdi.
Şahin, bölge kalkınması için yerel yönetimlerle her zaman işbirliği içerisinde olduklarını belirterek KOP ile Nevşehir Belediyesi arasındaki bu işbirliğinin artarak devam etmesi dileğinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Şahin’e teşekkür eden Belediye Başkanı Savran’da, KOP İdaresi’nin bölge için önemini vurguladı.
Her iki başkan daha sonra Nevşehir Belediyesi’nin hayata geçirmeyi planladığı çeşitli projelere ilişkin istişarelerde bulundu.



NTSO BAŞKAN ADAYI MUSTAFA ERTAŞ’TAN İLK PROJE: “NTSO AKADEMİ”
Nevşehir’de ocakta unutulan yemek paniğe neden oldu
Nevşehirli hayırseverden Gazze’de yemek dağıtımı
Nevşehir’de Küçükbaş Hayvancılığa Destek: 100 Damızlık Koç Dağıtıldı
Uçar’dan LGS Sonrası Gençlere Ülkü Ocağı Daveti
Nevşehir’de kırmızı ışık ihlali zincirleme kazaya neden oldu: 2 yaralı
Nevşehir’de çatı yangını korkuttu