4B’li mühendis ve veterinerler yeni sözleşmelerini imzaladılar
NEVŞEHİR(MHA) Nevşehir İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerinde 4/B kapsamında görevlerini başarı ile devam ettiren Mühendis ve Veteriner Hekimler, 2021 yılı için yenilenen sözleşmelerini İl Müdürlüğünde düzenlenen törenle imzaladılar.
İl Müdürü Okan Yılmaz’ın katıldığı törende sözleşmelerini yenileyen personellere; “Halkımızın güvenilir gıdaya erişimi noktasında özellikle içerisinde bulunduğumuz salgın sürecinde gayretlerin artırılmasını istedi ve hayırlı olsun” dedi.



Nevşehir’de çiftçilere 22 ton tohumluk kuru fasulye dağıtıldı
Nevşehir’de çiftçilere 22 ton tohumluk kuru fasulye dağıtıldı
SOGEP proje fikirlerinin toplanmasına başlandı
Başkan Rasim Arı, Bütün İslam Aleminin Kadir Gecesi’ni Kutladı
Nevşehirli Okçular Türkiye Üçüncüsü Oldu
Dorak Holding’in ‘Ata’sı halka arz ediliyor