Altınyıldız Kreş ve Anaokulu öğrencileri düzenledikleri etkinlikle “Yeni Yıla Merhaba” dedi.
Öğretmenler ve öğrenciler kendi hazırladıkları ikramları birbirleriyle paylaştılar. Dayanışmanın, dostluğun, kardeşliğin ve barışın önemini kavradılar.
Altınyıldız Kreş ve Anaokulu;
“Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış mutluluk getirmesi dileği ile yeni yılınız kutlu olsun.
2019 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kaldı. 2020 Yılı daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep sizinle olsun.
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış mutluluk getirmesi dileği ile çocuklarımız güzel günlere birlikte başlamanın mutluluğunu yaşadılar.
Mutlu yıllar.”diler.




Eğitim Uygarlığı KAPEM’de Yeni Kurs Dönemi Başlıyor
Nevşehirli Okçular Türkiye Üçüncüsü Oldu
Makine Mühendisleri Nevşehir’de Geleneksel İftarda Buluştu
RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
İl Müdürü Yusuf Yazıcı’dan Çardak Okullarına Ziyaret