Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında “evde kal” çağrısına uyan ihtiyaç sahibi vatandaşlara destek amacıyla başlattığı “Gönül Kumbarası” iyilik hareketine belediye meclis üyeleri de destek verdi.
Belediye Başkanı Rasim Arı’yı ziyaret eden Nevşehir Belediye Meclis Üyeleri, koronavirüs tedbirleri çerçevesinde evlerinden çıkmayan veya çalıştıkları firmalarca ücretsiz izne ayrılan dar gelirli vatandaşlara destek sağlanması amacıyla başlatılan iyilik hareketinden dolayı Arı’yı kutladı.
Meclis üyeleri, koronavirüs nedeniyle sadece Türkiye’nin değil tüm dünyanın zor günler geçirdiğini ve bu günlerin birlik ve beraberlik içerisinde atlatılacağını ifade etti.
Parti ayrımı yapmadan adeta tek vücut olan tüm belediye meclis üyelerinin verdiği destekten dolayı duyduğu mutluluğu ifade eden Başkan Arı, meclis üyelerine teşekkür etti.



Gülşehir’e Kazıcı Yükleyici ve 3 Milyon TL Hibe Desteği
YÖK Başkanı Erol Özvar’dan Vali Hüseyin Kök’e Ziyaret
Classic Mercedes Festivali Ürgüp’te Otomobil Tutkunlarıyla Buluşuyor
Nevşehir’de devrilen forkliftin altında kalan genç hayatını kaybetti
Nevşehir’de 5. kattan düşen 2 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Kozaklı’da dolu ve sağanak tarım arazilerini vurdu
Nevşehir Belediyesi’nden Arsa ve Dükkan Satış İhalesi