Nevşehir Belediyesi ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında geçici süre ile kapatılan ve normalleşme planı kapsamında bugün yeniden açılan çay ocakları ve kıraathanelerde dezenfekte çalışması yaptı.
Nevşehir Belediyesi koronavirüse (Kovid-19) karşı tedbirlerini düzenli bir şekilde sürdürüyor.
Bu kapsamda şehrin yoğun olarak kullanılan cadde ve sokaklarının yanı sıra kamu binaları, özel halk otobüsleri, ticari taksiler ve banka şubelerinde yıkama ve dezenfeksiyon çalışmaları gerçekleştiren belediye ekipleri, normalleşme planı kapsamında yeniden açılacak olan işyerlerini de Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından ruhsatlı virüsidal etkili biyosidal ürünlerle dezenfekte ediyor.
Nevşehir Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri son olarak, İçişleri Bakanlığı’nca yayınlanan genelge ile koronavirüs tedbirleri kapsamında bugün yeniden açılan çay ocağı ve kıraathanelerde dezenfekte çalışması gerçekleştirdi.



Makine Mühendisleri Nevşehir’de Geleneksel İftarda Buluştu
RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Ülkü Ocakları Nevşehir’den 12 Mart’a Özel İstiklal Marşı Klipi
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
Kırgızistan Ankara Büyükelçisi Kazakbayev, Belediye Başkanı Arı’yı Ziyaret Etti
“Nevşehir Ağızları Sözlüğü Projesi’nde Çalışmalar Değerlendirildi”