Yeni tip koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında dezenfekte çalışmalarını sürdüren Nevşehir Belediyesi, yer altı ve yer üstü çöp konteynerlerini temizleyerek ilaçlıyor.
Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınına karşı yurt genelinde başlatılan mücadele sürerken, Nevşehir’de de belediye ekipleri tarafından dezenfeksiyon çalışmaları aralıksız devam ediyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde bu amaçla kurulan ekip, şehrin çeşitli mahallelerinde bulunan yer altı ve yer üstü çöp konteynerlerinin iç ve dış yüzeyini titizlikle temizledikten sonra basınçlı su ve özel kokulu solüsyonla dezenfekte ederek ilaçlıyor.
Yaya kaldırımlarında bulunan çöp sepetlerinde de aynı işlemi gerçekleştiren belediye ekipleri, bu çalışmalarını periyodik olarak sürdürecek.






Gülşehir’e Kazıcı Yükleyici ve 3 Milyon TL Hibe Desteği
YÖK Başkanı Erol Özvar’dan Vali Hüseyin Kök’e Ziyaret
Classic Mercedes Festivali Ürgüp’te Otomobil Tutkunlarıyla Buluşuyor
Nevşehir’de devrilen forkliftin altında kalan genç hayatını kaybetti
Nevşehir’de 5. kattan düşen 2 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Kozaklı’da dolu ve sağanak tarım arazilerini vurdu
Nevşehir Belediyesi’nden Arsa ve Dükkan Satış İhalesi