Nevşehir’de Kovid-19 Denetimleri
İçişleri Bakanlığı genelgesi kapsamında “Sağlık için hepimiz için” sloganıyla Türkiye genelinde olduğu gibi Nevşehir’de de Vali İnci Sezer Becel başkanlığında koronavirüs denetimi yapıldı.
Kent merkezinde cadde ve sokaklarda yapılan denetimlerde esnafı ziyaret eden Vali Becelvatandaşlara maske, mesafe ve temizlik konusunda uyarılarda bulundu.
Nevşehir Valisi Becel denetimlerin devam edeceğini belirterek, “Kovid-19 salgınına yönelik herkesin duyarlı olması gerekir. Bizler denetimlerimize devam edeceğiz. Bu konuda herkes kurallara uymalı” dedi.
Vali Becel vatandaşlara HES kodu uygulamasının telefonlara indirilmesi ve kullanılmasını da istedi.



Gülşehir’e Kazıcı Yükleyici ve 3 Milyon TL Hibe Desteği
YÖK Başkanı Erol Özvar’dan Vali Hüseyin Kök’e Ziyaret
Classic Mercedes Festivali Ürgüp’te Otomobil Tutkunlarıyla Buluşuyor
Nevşehir’de devrilen forkliftin altında kalan genç hayatını kaybetti
Nevşehir’de 5. kattan düşen 2 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Kozaklı’da dolu ve sağanak tarım arazilerini vurdu
Nevşehir Belediyesi’nden Arsa ve Dükkan Satış İhalesi