Din kültürü öğretmenleri toplandı
NEVŞEHİR(MHA) 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılında Din Öğretimi Genel Müdürlüğümüzce planlanan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenleri Gelişim Programı (DÖGEP) çerçevesindeki ilk toplantı, İlimize ilk defa atanan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerine yönelik Nevşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Konferans Salonunda İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Saltık başkanlığında yapıldı.
Tanışmanın ardından İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Saltık tarafından COVİD-19 Sürecinde Eğitim ve Öğretimi etkileyen güncel sorunlar, uzaktan eğitim sürecinde meslektaş dayanışması, ruhsal ve fiziksel sağlığın korunması konulu sunum gerçekleştirildi.



Eğitim Uygarlığı KAPEM’de Yeni Kurs Dönemi Başlıyor
Nevşehirli Okçular Türkiye Üçüncüsü Oldu
24 Kasım Öğretmenler Günü Voleybol Turnuvası Tamamlandı
GÖRMEYEN GÖZLER ÖMER KAVAK VE Savaş Kurtuluş
İlk kaydı Rektör yaptı
Kapadokya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Karasar’dan gençlere çağrı: “Bilişim devrimini kaçırmayın”
Türkeli Kasabası Belediye Başkanı Mustafa Demir, Kapadokya FM’e Konuk Oldu: Gerçekleşen ve Planlanan Hizmetleri Anlattı