Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Vali İnci Sezer Becel’i Ziyaret Etti
Çeşitli temas ve ziyaretlerde bulunmak üzere Nevşehir’e gelen Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Başkanı Fatma Şahin, Vali İnci Sezer Becel’i ziyaret etti.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Vali İnci Sezer Becel ile görüşerek bir süre sohbet etti.
Nevşehir’in tarihi, turistik, doğal güzelliklerinin ele alındığı ziyarette Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Nevşehir’de bulunmaktan duyduğu mutluluğu ifade etti.
Vali Becel ise Başkan Şahin’e ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek günün anısına Avanos toprağından yapılmış çini tabak hediye etti. Başkan Şahin Nevşehir Valiliği şeref defterine günün anısına duygu ve düşüncelerini de yazdı.



NTSO BAŞKAN ADAYI MUSTAFA ERTAŞ’TAN İLK PROJE: “NTSO AKADEMİ”
Nevşehir’de ocakta unutulan yemek paniğe neden oldu
Nevşehirli hayırseverden Gazze’de yemek dağıtımı
Nevşehir’de Küçükbaş Hayvancılığa Destek: 100 Damızlık Koç Dağıtıldı
Uçar’dan LGS Sonrası Gençlere Ülkü Ocağı Daveti
Nevşehir’de kırmızı ışık ihlali zincirleme kazaya neden oldu: 2 yaralı
Nevşehir’de çatı yangını korkuttu