Nevşehir Belediyespor, 6. Haftada deplasmanda karşılaşacağı Belediye Derincespor maçının hazırlıklarına devam ediyor
- Lig 1. Grup’taki kırmızı- beyazlı temsilcimiz Nevşehir Belediyespor, 6. Hafta kapsamında Belediye Derincespor ile 29 Ekim Perşembe günü oynayacağı maçın hazırlıklarını teknik direktör Mert Korkmaz eşliğinde sürdürüyor. Kupa maçından sonra verilen 1 günlük iznin ardından Nevşehir Belediyespor, Nar’daki tesislerde tekrar bir araya gelerek çalışmalara başladı. Nevşehir Belediyespor sabah ilk olarak sahada ısınma hareketleri yaparken akşam ise salonda denge ve kuvvet çalışması yaptı.
Kırmızı-beyazlı ekipte geçtiğimiz haftalarda koronavirüs testi pozitif çıkan 5 isimden üçü Belediye Derincespor müsabakasında Türkiye futbol Federasyonu’nun pandemi tedbirleri gereğince yer alamayacak, karantina sürecini tamamlayan iki isim ise kadroda yer alacak.
Nevşehir Belediyespor ile 29 Ekim Perşembe günü karşılaşacağı Belediye Derincespor müsabakası için test oldu.





Ülkü Ocakları’ndan Vali Hüseyin Kök’e Nezaket Ziyareti
MİLLİ TAKIM HEYECANINA KAPADOKYA’DAN MÜZİKLİ DESTEK.
Nevşehir’de Sağlıklı Yaşam Yayınında Poliendokrin Sendromuna Dair Önemli Bilgiler Paylaşıldı
Nevşehir Belediyesi Kursiyerlerinden Sınavlarda Büyük Başarı
A Milli Futbol Takımı’nın Dünya Kupası Yolculuğu Dev Ekranda
Aslanbay, Azerbaycan Büyükelçilik Müşteşarını ağırladı
Kapadokya Alan Başkanı Aslanbay, ATV-UTV safari acente işletmecileriyle görüştü