Nevşehir Ülkü Ocakları, 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Nevşehir Belediyesi zabıta ekiplerinin haftasını kutlayarak tatlı ikramında bulundu.
İl genelinde özel gün ve haftaları e geçmeyen Nevşehir Ülkü Ocakları, 1-7 Eylül Zabıta Haftası nedeniyle anlamlı bir etkinliğe imza attı. Teşkilat mensubu gençler günün anlam ve önemine binaen Nevşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne giderek burada ki memurların haftasını kutladı. Ardından Zabıta personeline tatlı ikramında bulunan Ülkücüler, verdikleri hizmetlerden ötürü kendilerine teşekkürlerini iletti.
Zabıta personeli ise bu anlamlı günde kendilerini yalnız bırakmadıkları için Nevşehir Ülkü Ocakları teşkilatına teşekkürlerini sundu.



Mustafapaşa’da seçimi Cumhur İttifakı kazandı
Mustafapaşa’da 2 bin seçmen sandık başında
Özgür Özel: “CHP’nin seçilmiş genel başkanıyım, beni seven yarın sandığa gitsin”
Ağıralioğlu, Mustafapaşa Beldesi’nde vatandaşla buluştu
Adalet Bakanı Akın Gürlek: “Terörsüz Türkiye süreci yakın zamanda TBMM gündemine gelecek”
CHP Genel Başkanı Özel’den Nevşehir’de altyapı ve turizm vurgusu
KKTC Başbakan Yardımcısı Ataoğlu: “Farklı ülkelere gitmek yerine kendi adamızı ziyaret edin”