Nevşehir’de, 21 Eylül’de yüz yüze eğitime başlayacak anaokulu ve ilkokul 1. Sınıflar belediye ekiplerince yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında dezenfekte edildi.
21 Eylül 2020 Pazartesi günü 1. sınıflar ve okul öncesi öğrencilerin eğitime başlayacakları okulların koronavirüse karşı dezenfekte edilmesi amacıyla Nevşehir Belediyesi çalışmalarına başladı.
Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan 2 ayrı ekip il merkezindeki anaokulları ve ilkokulları dezenfekte etti.
Özel kıyafetli ekipler okullarda sınıflar başta olmak üzere öğrencilerin toplu olarak kullandıkları yemekhane, konferans salonu, lavabo ve koridorlarda özel solüsyonlu ilaçlarla dezenfekte işlemi gerçekleştirdi.
Çalışmalarda Sağlık Bakanlığı onaylı insan sağlığını tehdit etmeyen biyosidal ürünler kullanıldı.



Makine Mühendisleri Nevşehir’de Geleneksel İftarda Buluştu
RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Ülkü Ocakları Nevşehir’den 12 Mart’a Özel İstiklal Marşı Klipi
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
Kırgızistan Ankara Büyükelçisi Kazakbayev, Belediye Başkanı Arı’yı Ziyaret Etti
“Nevşehir Ağızları Sözlüğü Projesi’nde Çalışmalar Değerlendirildi”