Urgenç, “Okullarımızda ciddi bir sorun yok”
NEVŞEHİR(MHA) Türk Eğitim-Sen Nevşehir Şube Başkanı Tayfur Urgenç, pandemi dolayısıyla Nevşehir’deki okullarda ciddi bir sorunun bulunmadığını ancak İş-Kur tarafından okullara görevlendirilen personel sayısının mutlaka artırılması gerektiğini söyledi.
Urgenç, “Şu anda okullarımızda gördüğümüz kadarıyla ciddi bir sıkıntı yok. Ancak, bu süreçte eğitim devam ettirilebilmesi için ciddi tedbirler alınması gerekiyor. Bunun için Nevşehir Valiliğinden şunu talep etmiştik. Ders saatlerinin 30 dakikaya indirilmesi, ilkokullarda teneffüs saatlerinin fıarklılaştırılmasını ve öğle arasının kaldırılarak çocukların evlerinde yemeklerini yemelerinin sağlanması gibi taleplerde bulunmuştuk. Ancak bize verilen cevapta bunun Bakanlığın bir kararı olabileceği iletildi. Milli eğitim bakanlığının bu konulardaki kararları Valiliğe ve milli eğitim müdürlüklerine bırakması gerektiğini düşünüyorum. Okullarımızda personel ve güvenlik görevlisi yetersiz. Bu yıl okullarımıza 180 temizlik ve güvenlik personeli verildi İşkur’dan. Geçtiğimiz yıllarda her okula 3-4 personel verilirken bu yıl okul başına 1 personel dahi verilemedi. Bu sayının artırılması gerek. Okulları ziyaretlerimizde görüyoruz öğretmenlerimiz fedakarca sınıfları paspaslayıp, koridorları temizliyorlar. Azıl işi eğitim olan öğretmenlerimizi bu duruma düşürmeyelim” dedi.



Eğitim Uygarlığı KAPEM’de Yeni Kurs Dönemi Başlıyor
Nevşehirli Okçular Türkiye Üçüncüsü Oldu
24 Kasım Öğretmenler Günü Voleybol Turnuvası Tamamlandı
GÖRMEYEN GÖZLER ÖMER KAVAK VE Savaş Kurtuluş
İlk kaydı Rektör yaptı
Kapadokya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Karasar’dan gençlere çağrı: “Bilişim devrimini kaçırmayın”
Türkeli Kasabası Belediye Başkanı Mustafa Demir, Kapadokya FM’e Konuk Oldu: Gerçekleşen ve Planlanan Hizmetleri Anlattı