Ürgüp Belediyesi tarafından Covid-19 (Corona Virüsü’ne) karşı Ürgüp genelinde başlatılan ilaçlama çalışmaları özel kıyafetli ekip tarafından sürdürülüyor.
Ürgüp Belediyesi tarafından halkın yoğun olarak kullandığı alanlarda ilaçlama çalışmaları yapılıyor.
Daha sağlıklı bir toplum için gösterdikleri titizliği ve gayreti daha da artırdıklarını ifade eden Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, ilaçlama çalışmasındaki amacın corona virüse karşı tedbir amaçlı etkin mücadelenin sağlanması olduğunu ifade etti.
Ürgüp Belediyesi tarafından yapılacak ilaçlama çalışmaları kapsamında İlçe genelindeki kamu kurumları, camiler, otobüs durakları, dolmuşlar, terminal ve otobüsler, turistik gezi noktaları ve umumi wc’ler başta olmak üzere ilaçlama yapılacağı kaydedildi.







Norveç Veliaht Prensesi Mette-Marit’e akciğer nakli yapıldı
Tuzköy Mahallesi’nde Yol ve Asfalt Çalışmaları Aralıksız Sürüyor
Gülşehir’e Kazıcı Yükleyici ve 3 Milyon TL Hibe Desteği
YÖK Başkanı Erol Özvar’dan Vali Hüseyin Kök’e Ziyaret
Classic Mercedes Festivali Ürgüp’te Otomobil Tutkunlarıyla Buluşuyor
Hindistan’dan tıp fakültesi sınavında kopya çekilmesini engellemek için Telegram’a erişim engeli
Endonezya’daki 6.7’lik depremde 1 kişi hayatını kaybetti, 38 kişi yaralandı