Ürgüp İlçemizde 6 Şahsa Cezai İşlem Uygulanmıştır.
Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğümüz Ekipleri Koronavirüs (Covit-19) ile ilgili olarak yetkili Kurullar tarafından hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla alınan kararlar doğrultusunda Vatandaşlarımızın sağlığı ve güvenli için çalışmalarına aralıksız devam etmektedir.
Ekiplerimizce13.04.2020 tarihinde 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu ilgili maddeleri uyarınca 65 yaş üstü ve 20 yaş altında toplam 6 şahsa idari para cezası uygulanmıştır.
Nevşehir Valiliği İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun almış olduğu kararalar İl Merkezinde olduğu gibi İlçelerimizde de Tavizsiz olarak uygulamaya ekiplerimizce devam edilecektir.
Güvenli Şehir… Nevşehir…



RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Ülkü Ocakları Nevşehir’den 12 Mart’a Özel İstiklal Marşı Klipi
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
İl Müdürü Yusuf Yazıcı’dan Çardak Okullarına Ziyaret
“Nevşehir Ağızları Sözlüğü Projesi’nde Çalışmalar Değerlendirildi”
Mesko Madencilik Yönetim Kurulu Başkanı Harun Korkmaz’dan Kızılay Nevşehir’e Anlamlı Bağış !