Koronavirüs riskine karşı Ürgüp Belediyesi tarafından tedbir amacıyla ilçe pazar yeri girişine dezenfektan kabini yerleştirildi.
Cumartesi günleri kurulan pazar yerine gelen vatandaşların sırayla giriş yaparak alışverişe alındığı Ürgüp’te, zabıta ekipleri tarafından da ateş ölçümü yapılarak vatandaşlara maske dağıtılıyor.
Uygulamanın kovid-19 tedbirleri kapsamında yapıldığını belirten Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, “Vatandaşlarımızın sağlığı için virüs ile mücadelede her türlü üst düzey tedbir ve uygulamaları hayata geçiriyoruz. Zorunlu olmadıkça tüm vatandaşlarımızdan evlerinden çıkmamaları yönünde uyarı ve tavsiyelerde bulunuyoruz ancak yaşamımızın sürekliliği içerisinde zorunlu ihtiyaçların temin edilmesi de gerekli. Azami ölçüde tedbir alarak cumartesi günleri ilçemizde kurulan pazar yerinde kovid-19 riskini en aza indiriyoruz” dedi.



RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Ülkü Ocakları Nevşehir’den 12 Mart’a Özel İstiklal Marşı Klipi
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
İl Müdürü Yusuf Yazıcı’dan Çardak Okullarına Ziyaret
“Nevşehir Ağızları Sözlüğü Projesi’nde Çalışmalar Değerlendirildi”
Mesko Madencilik Yönetim Kurulu Başkanı Harun Korkmaz’dan Kızılay Nevşehir’e Anlamlı Bağış !