Ürgüp Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri yaklaşan ramazan ayı öncesinde pide üretimi yapacak fırınlara denetim gerçekleştirdi.
Halkın sağlığını korumak için fırınlara rutin denetim gerçekleştirdiklerini belirten Ürgüp Belediyesi Zabıta ekipleri, Ramazan ayında denetimlerini sıklaştırılacağını ifade etti.
Kovid-19 sebebiyle hijyen kurallarına azami dikkat edilmesi konusunda fırıncı esnafı uyaran ekipler, halkın sağlığının birinci öncelik olduğunun altını çiziyor.
Ürgüp Belediye Başkanı Mehmet Aktürk, ramazanda fırınlarda iftar öncesi pide yoğunluğunun oluşmaması için İçişleri Bakanlığı genelgesine uygun olarak hareket edilmesinin önemine vurgu yaparak, sosyal mesafenin korunmasına ramazan süresince de riayet edilmesi konusunda zabıta ekiplerinin denetimlerini sıklaştıracağını belirtti.



Makine Mühendisleri Nevşehir’de Geleneksel İftarda Buluştu
RAUF NAİL AKMAN İLKOKULU’NDA İSTİKLAL MARŞI’NIN KABULÜ ETKİNLİĞİ
Nevşehir Kayaşehir’de Zumba Dönemi Başlıyor
Ülkü Ocakları Nevşehir’den 12 Mart’a Özel İstiklal Marşı Klipi
Kapadokya’nın Turizm Geleceği Masaya Yatırıldı
Kırgızistan Ankara Büyükelçisi Kazakbayev, Belediye Başkanı Arı’yı Ziyaret Etti
“Nevşehir Ağızları Sözlüğü Projesi’nde Çalışmalar Değerlendirildi”